Delhi belly - Reisverslag uit Jaipur, India van Marijke - WaarBenJij.nu Delhi belly - Reisverslag uit Jaipur, India van Marijke - WaarBenJij.nu

Delhi belly

Blijf op de hoogte en volg Marijke

05 Oktober 2013 | India, Jaipur

En al op dag 4 kan ik er over meepraten: ziek zijn op reis. Vanmorgen werd ik al een beetje misselijk wakker, en al gauw was het overgeven geblazen (ik zal het netjes houden ;)). Het schijnt vaker voor te komen bij reizigers die ineens veel kruidig eten, je maag moet er even aan wennen (hier ook wel Delhi belly genoemd dus). Ook al het water wat ik dronk kwam er weer uit, geel... volgens mij ben ik van binnen helemaal geel van de kruiden. :P

Maar goed, het gaat nu weer wat beter, ik heb inmiddels mn water en een half banaantje binnen kunnen houden. Wel jammer dat het net weekend is, wat veel mensen zijn nu op stap leuke dingen doen. Hopelijk kan ik morgen weer meedoen...

Liefs!

  • 05 Oktober 2013 - 13:15

    Joop:

    Hoi Marijke,

    Lekker dan! Dat heb jij weer, maar goed gelukkig voel je je al weer beter.
    Dus ga maar snel leuke dingen doen, daarvoor ben je tenslotte in India.
    Tot horens,

    Groet,

    Joop

  • 05 Oktober 2013 - 13:23

    Harma Huiting:

    dat is niet leuk......maar hopelijk heb je het ergste nu gehad
    en kun je toch nog een beetje van je weekend genieten.

  • 05 Oktober 2013 - 13:34

    Marende:

    oei... níet leuk! Kun je ook zelf een keer eten koken, of krijg je het allemaal voorgeschoteld? Sterkte er mee, gelukkig wordt het al wat beter!


  • 05 Oktober 2013 - 17:11

    Floris:

    Hoooi!

    Feel better! Hopelijk ben je morgen weer up 'n running ;-) Gauw allemaal mooie dingen bekijken en dergelijke!

  • 05 Oktober 2013 - 21:48

    Wendy:

    Neeeeeeeeeeee! Wat balen :s Ik vind dat je nu je hele portie ziek-zijn tijdens je reis wel gehad hebt. Hopelijk voel je je snel weer helemaal goed!

  • 05 Oktober 2013 - 22:26

    Rene:

    Beterschap

  • 06 Oktober 2013 - 11:22

    Robert Tuytel :

    Beterschap! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Jaipur

Nepal en India

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2014

Veiling voor straatkinderen

14 Januari 2014

Bijna thuis!

10 Januari 2014

Toch nog wat vrijwilligen...

02 Januari 2014

Buddha's wiegje

20 December 2013

On top of the world!
Marijke

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 10459

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 16 Januari 2014

Nepal en India

Landen bezocht: