Het avontuur is al begonnen! - Reisverslag uit Onstwedde, Nederland van Marijke - WaarBenJij.nu Het avontuur is al begonnen! - Reisverslag uit Onstwedde, Nederland van Marijke - WaarBenJij.nu

Het avontuur is al begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Marijke

23 September 2013 | Nederland, Onstwedde

Jaja, dacht ik een leuk stukje te kunnen typen over mijn plannen en dat ik het leuk vind dat jullie mij volgen, worden alle plannen een week voor vertrek ineens overhoop gegooid!

Het begon ermee dat mijn ouders vorige week naar Engeland vlogen en een verhaal hoorden van een man die zijn roepnaam i.p.v. zijn officiële naam op zijn vliegticket had staan. Hij was wel naar Engeland gekomen, maar mocht niet mee terug omdat de naam niet klopte. En laat op mijn ticket nou ook net mijn roepnaam staan... Vanmorgen KLM er dus maar eens over gebeld. Wat KLM betreft was dit geen probleem en kon het (tegen betaling uiteraard) veranderd worden, alleen het stuk van Delhi naar Kathmandu zou ik met Jet Airways vliegen. Ze zouden dus even bellen of het daar ook mogelijk was mijn naam te veranderen. En het antwoord was nee. Daar zit ik dan... op mn vrije maandag (gelukkig!) als een gek al mijn plannen om te gooien.

Het was namelijk niet mogelijk om een andere vlucht van Delhi naar Kathmandu te regelen, alles zat vol. Het komt er nu dus op neer dat ik waarschijnlijk in India begin (daar kan ik gewoon nog met KLM komen) en eindig in Nepal. De vrijwilligerswerkorganisatie zit ook in India, dus ik ben nu aan het regelen dat ik daar kan beginnen met een project en zo de boel dus helemaal andersom kan doen. Daarbij komt dus wel dat ik nu heel snel voor een visum voor India moet zorgen. Das nog het meest spannende...

Ach ja... het is even hectisch, maar ik ben inmiddels al weer aardig aan het idee gewend. Zolang alles nu maar gaat lopen zoals het hoort (wat zou het leven toch makkelijk zijn als alles in één keer goed ging...) ga ik volgende week nog steeds wel relaxt op reis. Denk ik. ;)

Ik hou jullie op de hoogte! :)


  • 23 September 2013 - 17:03

    Robert Tuytel :

    Hi Marijke,

    Ten eerste, wat leuk dat je een 'waar ben jij nu' hebt aangemaakt zodat we je kunnen
    volgen!

    Wat jammer van dat ticket. Maar je weet, zoals ik het begrijp, niet zeker weten dat je
    geweigerd wordt op de luchthaven, toch? Misschien een spannend gokje? haha ;)

    Succes in ieder geval!

    Robert

  • 23 September 2013 - 17:38

    Jacqueline =):

    Oh nee, wat een pech Marijkjes!:( Maar dan kan het vanaf nu vast alleen nog maar veeeeel beter en leuker worden!:) Spannend hoor allemaal, ik hoop dat het je allemaal snel gaat lukken, zodat je straks nog echt even lekker van de voorpret voor dit fantastische avontuur kan gaan genieten!:D En oh ja, super leuk dat ik zo een beetje op de hoogte kan blijven van al jouw super-leuke-fantastische-dappere-coole-reisavonturen straks! :D Oh, als je niet oppast ga ik stiekem in je backpack mee hoor!;)

    Liefs!=)

    Jacqueline

  • 23 September 2013 - 18:26

    Rianne:

    Hmm... dus toch! Maar goed dat je daar toch achter bent gekomen! ;P
    Ik duim voor je!!!

    Kusje, je zusje

  • 23 September 2013 - 19:02

    (tante) Greetje Kruize:

    wij wensen je alle goeds. enne...... dat naampie op de ticket nog snel even veranderen!!!
    De kruizes.

  • 23 September 2013 - 19:55

    Wendy:

    Hoeiii, hopen dat je het allemaal geregeld gaat krijgen voordat je weg gaat (snik*). Wel superleuk dat we kunnen meelezen met je avonturen!

    Liefs,

    Wendy

  • 24 September 2013 - 07:43

    Jeanne:

    Ehhh Marijke, wat is dit nu weer????!!!! Je gaat nu over precies 1 week weg...
    wees voorzichtig in India!!
    succes met het omboeken!!

  • 02 Oktober 2013 - 21:44

    Marende:

    Hey, Marijke! We zijn heeel erg benieuwd hoe het met je gaat!! Goede reis gehad? En nu? We hopen 't binnenkort te lezen!! Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Onstwedde

Nepal en India

Recente Reisverslagen:

02 Februari 2014

Veiling voor straatkinderen

14 Januari 2014

Bijna thuis!

10 Januari 2014

Toch nog wat vrijwilligen...

02 Januari 2014

Buddha's wiegje

20 December 2013

On top of the world!
Marijke

Actief sinds 21 Sept. 2013
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 10452

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 16 Januari 2014

Nepal en India

Landen bezocht: